آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

نامه

1391/11/1 20:46
نویسنده : مامان جونی
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 

امروز برای اولین بار مامانم بالاخره فرصت پیدا کرد که یه ذره از فکر پایان نامش بیاد بیرون و برای من بنویسه.حالا مامانم میگن واسه من:

آلا خانوم عزیزم سلام

امروز که برات مینویسم شما حدودا  3 ماهته.ماه قبل 67 گرم بودی و خدا رو شکر خوب و سالم.امروز نمیدونم چقد شدی ولی میدونم که خوب و سرحالی چون  مامان کلی بهت میرسه و چیزایی که شما دوست  داری و واست مفیده میخوره.تازه کلی شعر و قصه و کتاب واست آماده کردم که انشاالله از همین روزا شروع میکنم و برات میخونمشون.

مامان یه عالمه دوستای خوب داره که کلی مواظبشن و برای تو و مامان خوراکی های خوشمزه و هدایای با مزه میخرن.شما بعدا باید بهشون بگی خاله جونی.البته شما یه خاله اصلی داری که اسمش خاله بنفشست.حالا اسم بقیه خاله جونا رو  برات مینویسم تا یاد بگیری. پس خوب گوش کن عزیز مامان:

خاله لیلای محبی

خاله زینب

خاله لیلای منصوری

خاله مهدیه

خاله محدثه دکتر

خاله سارا  که یه نی نی داره

خاله فاطمه علی

خاله مریم

خاله فهیمه

خاله مهتاب

خاله معصومه

خاله مرضیه

و یه عالمه خاله های خوب دیگه که بعدا با همشون آشنا میشی.

برای امروزمون دیگه بسه.اگه خدا بخواد تو فرصت های بعدی بازم با هم حرف می زنیم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

لیلا محبی
24 دی 91 20:20
وااای ! فداش شم خدا حفظش کنه براتون مراقب ه خودت و خودش باش ببوسش از طرف من
ساراي محمدسجاد اينا
26 دی 91 16:46
سلاااااااام به روی ماه مامان و نینی... چقدر من مامانت رو دوست دارم آلا خانوم. خودت رو که خیلی خیلی دوستت دارم خوب اسم خاله هات رو یاد بگیر که امیدوارم فقط قاطی نکنی چون اینهایی که مامانت اینجا نوشته شاید 1/3 خاله هات هم نباشن... پس مامانش خوب مویز و کندر بخور که حافظه ی آلا خانوم گل ما خوب باشه و بتونه این همه خاله رو به یاد بسپره... تازه خوبه بابات نیومده اینحا از عموهات بگه که کارت در ومده خاله جونم این مامان و بابات انقدر برات خاله و عمو تولید کردن که تمومی نداره
شکوفه
27 دی 91 19:20
ذو علم نظرتو اشتباهکی حذف کردم ببخشید.نه که من اهل این قرتی بازیا نیستم
خاله چیت
28 دی 91 0:44
من الان دارم از ذوق و تعب و احساسات پای کامپیوتر از حال میرم شکوفه
ای الهی من فداش بشم
جدی جدی تو نی نی داری؟
یعنی تو یه ولایتمدار واقعی هستی
من خاله ش نیستم که اسم م رو ننوشتی نامرد


سلام چیت جونم.چقد دلم برات تنگ شده
معلومه که تو خالشی ولی منتظر بودم علی بهت بگه بعد از ابراز احساساتت بیارمت تو لیست.شمام عقب نمون از من درست نیست
خاله چیت
28 دی 91 12:44
البته علی به من نگفت از این وبلاگ فهمیدم
خاله طیبه ش
28 دی 91 23:23
سلااااااااااااااااااام
واقعن که!
کوش پ اسم من؟؟؟؟؟؟!!!!
اکشال نداره....

گربونش برم من
عسیس دلم...


سلام
همونجوری که خانم شهیدزاده عرض کردن این لیست یک سوم خاله هاست .تو هر پست تعدادی خاله به لیست اضافه میشه
مریم کثیری
28 دی 91 23:34
سلام مامانی
خیلی من الان هیجان دارم
بالاخره طه تونست با افتخار وبلاگ یک نی نی دیگه را لینک کنه
من کلا الان در هیجانم
خیلی خوشحالم البته


سلام آبجی
قربونت
از-را
29 دی 91 0:40
ای وای شکوف!چه قد زود خیلی از من بزرگتر شدی ای ول به این پشتکار
دوستان توجه کنن من الان می گم:چی بشه اون بچه ای که مادر و پدرش یه ماه قبل عسلشون جهادی بودن،فناءفی الله...
البته ببخشید ها ولی ترابی بازی در نیاری بری تو فاز رفاه مطلق اون بچه 30 گرمی به دنیا بیاد
شکوف من خیلی دلم تو رو می خواد چی کار کنم
ای وای شکوف مادر شد...
من برم که برم تو شک


ینی از-را انقده دلم برات تنگ شده که نگو.خب پاشو یه روز بیا اینجا با علی و سایرین خب
از باب رفاه مطلقم خیالت راحت همین الآن اضافه وزن داره بچم

مه تاب
29 دی 91 22:57
شکوف به اسم بچه هی نشین خوراکی خوشمزه بخور تنها تنها! ما رم بگو بیایم تو این وعض اقتصادی به نام آلا لااقل یه چیز خوشمزه بخوریم )

بعدم جدی جدی میگم از نی نی وبلاگ خارج شو! سرور خوبی نیست.



کدوم خوراکی مهتاب جون.باباش 6 صبح میرن 11 شب میان.به نظرت کدوم مغازه با خوراکی های خوشمزه اون موقع بازه؟خودمم که خیلی شلم میدونی که.چرا سرور خوبی نیست؟
شریعت
29 دی 91 23:32
سلام
به سلامتی و خیر و همه چیزهای خوب دیگه، شکوفه جان
ما که در هر صورت کسی خاله واقعی بچه ی نداشته مون نه میشه، نه ما خاله ی واقعی کسی!
ای بخشکی شانس!
لااقل برای بچه ی رفقا خاله بازی دربیاریم!

با اسمی که انتخاب کردی برای جوجوت خیلی موافق و عاشقم!
آلاء... (تهش همزه هم داره!)
راستی اون کنتور بالا درسته؟ به نظرم یه ماه جلوئه! نیست؟ مگه تازه 3 ماهش نشده؟[h

سلام شریعت جونی.نگران لیست خاله ها نباش تو پست بعدی به روز میشه
منم با این یارو که سنو حساب میکنه مشکل دارم تازه به نظرم دکترمم اشتباه حساب میکنه صبر میکنیم وقتی به دنیا اومد برمیگردیم عقب حساب میکنیم چند ماهش بوده تو هر ماه.موافقی؟
همزه لب تابمو پیدا نکردم که بذارم ته اسمش ینی انقد شلم من



خاله بنفشه
10 بهمن 91 16:52
سلام عزيزم آآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جون هوراااااااااااااااااااااااااا عاشقتم خاله جونيم