آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

من اومدم

1392/4/4 14:04
نویسنده : مامان جونی
263 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه

به اطلاعتون میرسونم که من ینی نی نی روز یکشنبه 2 تیر مصادف با شب نیمه شعبان طی یک عملیات غافلگیرانه و دقیقا 8 روز زودتر مامانمو راهی بیمارستان کردم و به دنیا اومدم.

باید بگم که هنوز بابامو ندیدم چون هنوز کربلان البته گفتن که امروز میان و من  منتظرشونم.

تازه صبح خاله هام یه عالمشون اومدن دیدنم و منم باهاشون آشنا شدم.

منتظر دیدن همه هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ف.شریعتمداری
4 تیر 92 21:49
چقد خوبه که انقدر زود بعد زایمان حالت خوبه و متن می نویسی...
عالیه. عالی تر باشی انشاالله.

دماغ فرانسوی شووووووووو!
عزیززز دلم...
ماشاالله


سلام خاله شریعت.ما طرح رفته ایم ناسلامتی.خیلی اهل قر و فر نیستیم تف به ریا
اسما
4 تیر 92 22:22
الهی الهی !
قدم نورسیده مبارک باشه !
ایشالا که فرزند صالح و سالمی برای مامان و باباش باشه


قربون شما خالش.ایشالا قسمت شما به زودی
قهرمان شکست ناپذير
6 تیر 92 1:02
وووووووووواي قربونش ...
چه نازه...
سفيد برفي.
دوستش داريم.
آفرين به اون همه خاله هاش.
اين خاله ي تنبل انقد اين دست اون دست کرد که نشده بياد تا حالا.
شما دعا کنيد زينب بانوي ما ازين اخلاقاي غافلگير کننده نداشته باشه که ما هيچ استقبال نمي کنيم


قربون خالش
قهرمان شکست ناپذير
6 تیر 92 1:03
بعدشم آفرين به اين مامان که انقد زود روپا شده و داره وبلاگ ني ني آلا رو آپ مي کنه
مریم کثیری
7 تیر 92 2:25
وای عزیییییییییییییییییییییییز دلم
شکوفه ین یدقیقا دلم داره ضعف میره برای دیدنش
وای من چقدر خوشحالم
چقدر حس می کنم دوسش دارم
دوس دارم الان از خوشحالی بشینم گریه کنم


قربونت آبجی.ما هم خیلی شما رو دوست داریم
زهره
8 تیر 92 11:12
قدم نو رسیده مبارک
خداروشکر که هر دوتون سالم این..
چقققققققققققد شبیه باباشه..
جهادی بیارش بچلونیمش
خداحفظش کن براتون


چیت
8 تیر 92 13:40
سلام عزیزم
الهی فدش شم
ببین چقدر هم ناز داره
دیدی گفتم نذار اقای پدر برن کربلا!
گفتی هیچی نمیشه!
من به تو و اعتماد به نفس و شجاعت ت افتخار می کنم شکوفه
واقعا که باید مسئول مرکز میشدی
ایشالا زودتر بیام ببینمتون
تو و اون فسقلی خوشگل ت رو


سلام خاله چیت
قربونت
دیگه من اینجور زنی هستم دیگه
مامان فاطمه زهرا
8 تیر 92 20:41
سلام خانمی روزتون بخیر دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن
س
10 تیر 92 2:14
ماشاءلله ماشاءلله ماشاءلله
خدا حفظش کنه
عاقبت به خیرش کنه
چه قدر خوشحالم......

امیدوارم به زودی ببینیمت و از نزدیک گل بهت بدیم

و در ضمن در شگفتم از تو که قبل از رفتن به بیمارستان و دو روز بعد به دنیا اومدن بچه وبلاگ آپ می کنی... واقعا مایه افتخاری شکوفه انگیزه م واسه جهادی رفتن بیشتر شد!


تف به ریا ما اینیم دیگه
س
10 تیر 92 2:15
راستی چه روز خوب و بابرکتی به دنیا اومد نشون می ده که اسمش واقعا برازندشه
قناری
14 تیر 92 14:06
قصد ازدواج نداری الا خانم
صائمی
14 تیر 92 20:47
سلام مامان شکوفه
قدم نو رسیده مبارک
خدا حفظش کنه چه ناز و آرومه

اینم برای آلا جون:
به دنیا خوش اومدی عزیزم.امیدوارم هوای برگشتن پیش خدا هیچ وقت از سرت نیفته