آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

مهمونی

1392/5/2 17:10
نویسنده : مامان جونی
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امشب واسه اولین بار با مامان و بابام رفتیم مهمونی خونه خاله فاطمه علی مردانی.اونجا افطاری دعوت بودیم و کلی مهمون دیگه هم داشتن که همه خاله های من بودن.منم انقد دختر خوبی بودم که نگو و نپرس.اصلن گریه نکردم و مامانمم اذیت نکردم.

ایشالا همه نی نی ها تو مهمونیا و تو خونشون ساکت و آروم باشن همیشه.

لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پدر دو قلوها
23 تیر 92 7:11
با سلام از همه دوستان و آشنایان عزیز خواهشمندم به آدرس زیر رفته و در رای گیری آتلیه سها شرکت کرده و به دوقلوهای عزیزم کیمیا وکیانا ناظم عزیز رای دهید. مهلت تا ٩ مرداد ماه میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7 پیشاپیش از مشارکت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم
قهرمان شکست ناپذیر
25 تیر 92 6:02
سلاااااااااااااااام بع! چه قد خبراس اینجا... ینی خوشم میاد ازت شکوفه! خعلی! همین رو بدون که شما الگوی مایی... دیگه زبان از ادامه قاصره!!!
ام ط
26 تیر 92 22:00
خب یه عکس جدید ازش بذارید ببینیم چه شکلی شده!!!!
مریم فروزان کیا
11 مرداد 92 15:58
ایییییییییییییی من جیگر این دخملو بخورم اخخخخخخخخخخخخخخخ فداش بشم چقدر نازه 1000000000000 ماشا... و چقدر شبیه خودته نفسم قدمش مبارک باشه من خاله شدم بازم هوراااااااااااااااااااااا
نوربخش
13 مرداد 92 8:52
قدم نو رسیده مبارک


ممنون.سلامت باشي.قسمت خودتون ايشالا
مائده(دخترعمه)
19 مرداد 92 20:30
سلاااااااااام آلا خانم قدمت پر روزی فرشته ی مامان و بابا
الهی که زیر سایه ی مامان وباباروزای خوبی داشته باشی
زندایی مبارک باشه قدم نی نی خوشگلتون


سلام مائده جون.خیلی ممنون
مائده
19 مرداد 92 20:38
سلام آلا خانم قدمت پر روزی فرشته ی مامان و بابا زندایی شکوفه نی نی شبی خودت خوشگل خدا براتون نگهش داره