آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

طوطی خانه ما

1393/2/14 11:55
نویسنده : مامان جونی
403 بازدید
اشتراک گذاری

هر کاری میکنیم پشت سرمون تکرار میکنه.انواع بازی ها و شیطنت ها و راه های خراب کاری رو یاد گرفته و از صبح که بیدار میشه مشغوله شیطنته تا شب.هر جایی رو میگیره و بلند میشه و چند ثانیه بدون اتکا به کسی یا چیزی می ایسته و بعد محکم میفته رو زمین.از صدای یخساز یخچال میترسه و تا یخساز شروع به کار میکنه با سرعت برق از هرجا که هست خودشو میرسونه به ما.

یه جغجغه داره که سرش سوت داره و به وسیله اون سر ما رو برده چون همش داره توش سوت میزنه.گوشی تلفن رو میگیره دم گوشش و یه  کم با شخص نامعلومی حرف میزنه و بعد پرتش میکنه یه جوری که حتما بخوره به کنترل تلویزیون یا موبایل من و یه وقت خدای نکرده نیفته روفرش.خلاصه که چشم به هم زدیم الا خانوم ده ماهه شد و دیگه کم کم باید به فکر سور و سات تولد یک سالگیش باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مهدیه
14 اردیبهشت 93 12:01
سلام دوستاي عزيزم دوقلوهاي من سارا و ثنا زنگيان تو جشنواره ي نوروزي سها شرکت کردن ممنون ميشم بازم مثل هميشه تنهامون نذاريد کافيه به لينک زير بريد و به سارا و ثنا راي و امتياز5 رو بدين.ممنونم دوستاي گلم . http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=8 اینم عکسی که در سایت قرار داده شده جهت رأی دادن شما عزیزان.بازم ممنونم