آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

دختر یا پسر؟مساُله اینست

1391/12/2 10:02
نویسنده : مامان جونی
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه

ینی بدونید بچه ای دارم از خودم بدتر که از قضا خیلیم شوخ طبعه و ما رو حسابی سر کار  گذاشته.niniweblog.com

وقتی فهمیدم نی نی دارم حس مادریم بهم میگفت نی نیم علی آقاست لذا 12 هفته رو با این حس سپری کردیم و بعد رفتیم سونوگرافی.دکتر که بررسی هارو انجام داد من گفتم دکتر پسره دیگه ؟niniweblog.comگفت نه.اتفاقا به احتمال 90 درصد دختره. niniweblog.comدر نتیجه ما  هم خودمون رو سریع تطبیق دادیم و به ادامه زندگی با آلاء خانوم پرداختیم تا این که دیروز مجددا رفتم سونوگرافی و مث دفعه قبل جنسیت نی نی رو از دکتر جویا شدیم و پاسخ این بود:به احتمال 70 تا 80 درصد پسره.niniweblog.comالبته مث اینکه بچه باحیایی داریم که خیلی اهل خودنمایی نیست.حالا قرار شده مجددا اواخر اسفند بریم سونو ببینیم با کی طرفیم.

البت بدانید و آگاه باشید که چنین فرزندانی از چنین مادرانی دور از انتظار نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سارای محمدسجاد اینا
2 اسفند 91 15:59
راستيييييي منم سر محمدسجاد هفته ي 28 که رفتم سونو، جناب سونوگرافيست فرمودند که جنسيتش مشخص نيس!!!! احتمال داره دختر باشه
مه تاب
2 اسفند 91 22:39
عاشقشم! فنقل جون
خاله حوریه
4 اسفند 91 0:04
سلام به آلاااااااااااااااااااااءجووووووووووونم و مامانش.
منو باش فکرکردم حتما نینی نازنینت دختره تو خونه هم گفتم.گفتن به این زودی چه جوری فهمیده؟؟! خواهرم هم می گفت حتما سونو سه بعدی کرده،معلوم شده.
ولییییییییییییییییی این نی نیه خوشمزه با هرجنسیتی با مامامنش عشقه.
انقد دلم می خواد بیام ببینمت حیف سرما خوردم برای آلاء و مامانش خوب نیست.
آلاءجیگر دوست دارم هزارتا.یه بوس تپل آبدار تقدیم به تو


سلام خاله حوری جون
دل ماهم برات تنگیده یه عالمه.میبینی یه عمری ما همه رو میذاشتیم سرکار حالا بچمون خودمونو گذاشته سر کار و اینجاست که این مفهوم مصداق پیدا میکنه که از هر دست بدی از همون دست میگیری

س
4 اسفند 91 15:01
می تونی یه مسابقه ترتیب بدی و در نهایت به قید قرعه به کسایی که درست حدس زدن، جایزه بدی! این جوری هیجان وبلاگ هم بالا می ره! اصلا برا روحیه ی خودت و نی نی هم خوبه!


اگه جایزشو خودت تقبل میکنی من حاضرم
خاله طیبه ش
5 اسفند 91 21:36
سلااااااام وای عالیه بچه ی جهادیه دیگه گربونش برم سالم باشه مهم نی چی باشه یاعلی
از-را
9 اسفند 91 21:53
حالا اگه پسر بود میشه کی؟اسمشو میگم!
از این اسم جلف مذهبیا نذاریا


اسامی جلف مذهبی رو مثال بزن ببینم داداش
پسر باشه اسمش میشه علی آقا
ف.شریعتمداری
15 اسفند 91 18:46
سلام مامان آلاء-علی.
چقدم دیروز خوش گذشت. دست شما و همه طلا.
یه جلسه ی سخنرانی با موضوع نقش پدر و مادر در تولید نسل سالم تو مدرسه قرآن اخیرا برگزار شده. اگر خواستی دانلود صوت ش از اینجا:
http://quranetratschool.ir/comment.php?comment.news.5



سلام سید.قربونت.فایل متنشو دارم .دستت درست
ليلاي منصوري
18 اسفند 91 20:06
دلم تنگ شده برااات هم برا تو هم ني ني (((( چيچار چنم ؟ ب كجا فرار كنم ؟ نميدونم چ مرگمه ه ه !!!! حتا نميتونم ابراز دلتنگي كنم يا بيام ببينمت !