آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

سیسمونی ما

1392/1/28 10:54
نویسنده : مامان جونی
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه

جاتون خالی امروز با خاله لیلای منصوری رفتیم یه جاهایی و یه عالمه که البته اغراقه یه ذره وسایل خریدیم واسه نی نی مون.

شامپو و صابون خریدیم واسش و لوسیون و پودر بچه که حتی آقا گولمون زد یه وسیله ای بهمون انداخت به عنوان پودر زن و گفت اینا پودرو حروم نمی کنه و تو دماغ بچه نمیره که ایجاد آلرژی کنه و از این حرفا و خلاصه ما یه دونه خریدیم ازش.

بعد یه بسته پوشک خریدیم واسش که با خودمون ببریم بیمارستان.آخه اوندفعه که رفته بودم دکتر خانومه میگفت من از اول 7 ماهگی ساکمو آماده گذاشته بودم که هر وقت یهو اتفاقی افتاد ببرم بیمارستان دیگه ما هم برای اینکه یه وقت غافلگیر نشیم میخوایم ساک ببندیم.

بعدشم ناخن گیر خریدیم و شونه و شیشه و رختخواب و یه دونه تمیز کننده بینی که آقای فروشنده میگفت عوام بهش میگن فین گیر و خواص بهش میگن پوآر بینی.ینی میخوام بدونید عوام و خواص تو انتخاب کلماتم با هم فرق دارن چه برسه به خرید وسایلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارای محمدسجاد و زینب بانو
28 فروردین 92 17:34
به به مبارکه. آی که چقدر اون مَماخ خالی کُنه به درد می خوره. من که هنوز کلی ازش استفاده میکنم.