آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

و باز هم ما آمدیم

1392/1/21 21:51
نویسنده : مامان جونی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عاشقان و شیفتگان ما

راستشو بخواید خیلی وقته میخوایم مطلب جدید بذاریم تو وبلاگمون ولی هر دفعه وسط نوشتنمون یه اتفاقی میفته و کار متوقف میشه.

اگر از حال ما بخواید هردو خوبیم نی نی هم به همه سلام میرسونه  و ایام فاطمیه رو هم به همه تسلیت میگه.

خیلی زیاد دلم میخواد که یه شب برا مراسم عزاداری آلاء خانومو ببرم بیت.دعا کنید قسمتمون بشه بریم اونجا.

فعلا چون خیلی تنبل شدیم و حال نوشتن نداریم باهاتون خداحافظی میکنیم تا برنامه بعدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

طیبه
23 فروردین 92 11:51
به به علیک سلام آلاء جونم و مامان جونش(دوست جونم حتا!) بسلامتی انشاالله قسمتتون بشه ،آلام از الان نمک گیر حضرت آقا بشه یاعلی
روح و ریحان
23 فروردین 92 12:36
سلام آبجی
تا دو سال پیش اغلب برنامه های بیت را می رفتم تا اینکه فاطمیه دو سال پیش که طه تو دل مامانش بود رفتیم بیت
اینقدر اذیت شدیم و اینقدر آقاهای بیت من را اذیت کردند و من اینقدر تا 12 شب گریه کردم که کلا با بیت و برنامه های بیت قهر کردم
سفارشم این است که تو هم نرو


سلام آبجی
واقعا؟چرا؟
قهرمان شکست ناپذیر
28 فروردین 92 17:32
ههههههه به ما که خیلی خوش گذشت بیت که رفتیم خاله. هم وقتی توی دل مامانمون بودیم هم وقتی بیرون بودیم