آلاء خانوم جانآلاء خانوم جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاله ریزه ی مامان و بابا

کیک

1391/11/10 12:21
نویسنده : مامان جونی
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون این بچه یه هفتست دلش  کیک  میخواد.دیگه دیروز انقد اصرار کرد دلم نیومد بهش بگم نه.niniweblog.comبا هم رفتیم یه پودر کیک خریدیم و اومدیم خونه و دست به کار شدیم.niniweblog.com

اول تخم مرغا رو شکستیم تو ظرف و بعدش رفتیم همزنمونو آوردیم.این همزن  ما یه بخشی از غذا سازمونه.منم دفعه اولم بود که میخواستم ازش استفاده کنم.خلاصه چشمتون روز بد نبینه تیغه همزنو وصل کردم به سریش و تو هوا روشنش کردم که ببینم درست جا افتاده یا نه که ناگهان طومار همزن در هم پیچیده شد و کلا از قیافه افتاد.دیگه کلی باهاش ور رفتم و بعد فهمیدم باید از یه سری دیگه هم استفاده میکردم.سری رو آوردم و وصل کردم و گذاشتمش تو ظرف تخم مرغ ها و روشنش کردم و ناگهان دیدم همه آشپزخونه شد تخم مرغ نگو که هم زن از اساس دیگه  به درد نمیخوره.خلاصه  با یه زحمتی کیکو درست کردیم و البته ناگفته نماند که خیلیم خوشمزه  شد و نوش جان کردیم.niniweblog.com

بعد که با خودم اندیشیدم دیدم مگه کیکای فرانسه چش بود ؟نه واقعا چش بودniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شریعت
10 بهمن 91 14:17
بچه ی نداشته ی منم دلش کیک می خواد!
اصلا خودم بچه م!
کیییییییییییییک! (چیلیک چیلیک! صدای گریه مه!)



سلام شریعت جونی.هر وقت دوست داشتی امر کن برات درست میکنم بیا خونمون
خاله بنفشه
10 بهمن 91 16:36
اي جونم نوش جانتون
طیبه
11 بهمن 91 19:27
سلااااااام عاشقتم ینی.. گربون دلش برم ...چقدم نیومده شکموئه یاعلی
سارای محمدسجاد اینا
13 بهمن 91 8:14
خب ینی الان که باعث شدی من و بندانگشتی هم دلمون کیک بخواد، میخای چیکار کنی؟؟؟؟
نه واقعا میخام بدونم!


قربون شما
تشریف بیارید خونمون براتون درست میکنیم
سردارک
20 بهمن 91 20:05
سلام خاله شکوفه بیا به ما هم سر بزن http://sardarak.niniweblog.com
سارای محمدسجاد اینا
22 بهمن 91 21:15
خب بسه ديگه اين کيک رو خورديم تموم شد خالههههههههههه